lørdag den 17. august 2013

Vampire Academy: Blood Sisters

I aner ikke hvor længe jeg har ventet på det her! Endelig bliver den fantastiske 'Vampire Academy'-serie filmatiseret! Næsten for godt til at være sandt, og Danila Kozlovsky (Dimitri) er et skår.

Min første reaktion på traileren var godt nok: "Seriøst? Er det her Mean Girls 2, eller hvad?!"
Når man er så stor fan af serien, er forventninger selvfølgelig skyhøje. Men det gik snart op for mig, at de jo også er nødt til at promote filmen for et publikum der ikke har bøgerne, men som måske viser sig at være fremtidige fans.

Men de kunne nu alligevel godt have valgt noget andet musik til traileren...

Jeg glæder mig nok mest til at se noget Rose-Dimitri-chemistry i filmen, og jeg synes at de har valgt en fremdragende skuespiller til begge roller.
Derimod, synes jeg at hende der spiller Lissa ligner lidt en draq i traileren... og opfører sig u-Lissa-agtigt. Men vi får at se.


Og jeg ved nu hvad jeg skal lave Valentines dag, så lad os håbe at filmen ikke skuffer. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar